Incomming links

ianuarie 5, 2011

Articol publicat in: Internet


Orice articol de SEO ai citi, orice set de sfaturi ai primi, la loc de frunte se afla “relevant inbound links” – adica “linkuri catre site-ul tau, venint de pe site-uri relevante”. Insa, cum poti obtine/creea astfel de linkuri?

Daca ai un site de anunturi pentru animale de companie, precum www.imperecheri.ro, Google apreciaza mai mult un link catre tine venit de pe site-ul unei canise, decat un link venit de la… o agentie imobiliara importanta. Google aplica aceeasi logica pe care o avem noi, atunci cand alegem dentistul recomandat de catre un alt doctor, in detrimentul celui recomandat de… mecanicul auto!

Putem deci sa cautam site-urile din domeniul nostru. Daca site-ul este concurent, e destul de putin probabil sa vrea sa linkeze catre tine. Daca nu este concurent, poti incerca o abordare directa, prin email. Sunt multe impedimente pe care eu le-am intampinat in aceste situatii, principala problema fiind ca in 90% din cazuri, nu raspunde nimeni la email.

O solutie mai inteligenta pentru selectarea site-urilor de pe care sa incerci sa obtii linkuri, este sa vezi “cine linkeaza catre concurenta ta”. Sunt mai multe metode/site-uri care iti dau back-link-urile catre un anumit site, insa cea mai simpla metoda gasita de mine este sa il intrebi pe yahoo!

Intra pe: http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p= [www. nume-site.ro] (inlocuieste [www. nume-site.ro] cu adresa unui site concurent) si o sa vezi cine linkeaza catre acel site. Este incomod ca daca are 100 linkuri de pe un anumit site, le vei vedea pe toate… insa daca le filtrezi, vor iesi foarte fumos!

Inainte sa descopar aceasta metoda, foloseam



Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)
Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X